Bine ati venit!

Blogul Ioanei

Ioana

Published by Ioana under on 04:13

Ce va pot spune despre mine???Cine ma cunoaste stie cum sunt...Mai pe scurt:sunt o persoana vesela careia ii place sa se distreze, in care poti avea multa incredere.Imi place sa-mi fac noi prieteni,am foarte multa rabdare dar e grav cand reusesti sa mi-o termini pe toata.Imi place sa fac ceea ce vreau si nu ma las usor pana nu-mi iese lucrul dorit.....si cam atat.Daca vreti sa tinem legatura id-ul meu este:special_angel_ioana@yahoo.com.Mai vorbim!Pupici!

1 comentarii:

Danielle spunea... @ 1 noiembrie 2008 la 12:56

lol..e amuzant tot ce scrii..dar se explica..varsta..chiar daca de cele mai multe ori nu tzi reflecta conceptziile si felul de a gandi..sa tzi pastrezi totusi blogul..vei vedea in timp ca o sa te distrezi copios pe seama tuturor lucrurilor pe acre le ai notat pe aici..
p.s. bafta in noua etapa a vietzii tale-liceul..sa te distrezi si sa profitzi de fiecare moment..dar sa nu lasi deoparte studying ul;)

Trimiteți un comentariu